Dela min passion till nagellack!

fredag 2 september 2011

OPI DS Temptation

Temptation är ett glitterlack i lila och blått och det innehåller även lite multifärgade glitterkorn. Fint, men inte så mycket mer än så, hade högre förhoppningar på det här lacket!


Detta är tre tunna lager plus överlack. Inget att anmärka på gällande lacket i sig, det var trevligt att måla med och torkade fort! Tyvärr ingen sol framme idag och regnmolnen ligger tunga så bilderna visar väl inte lackets fulla potential, det är mer gnistrande och lite mindre blått i verkligheten.

4 kommentarer:

  1. Ja visst har man högre förväntningar på DS-lacken än så här! Jag tyckte det såg jättespännande ut på promotionbilderna men nu när det börjar dyka upp på bloggarna blev jag rätt besviken. Det är ju ett jättefint lack men förväntningarna var så höga så jag blev nästan lite avogt inställd mot det :p

    SvaraRadera
  2. Det är fint, tycker jag, men det är klart, man önskar ju att alla DS-lack skulle vara fantastiska som Glamour. :D

    SvaraRadera
  3. Your pictures really show how stunning this shade is!

    SvaraRadera
  4. Cactus & Sminkan: Jag håller vekligen med! Tänk om alla var som Glamour.

    GothamPolish: Thank you so much! Im not really that in to this polish, had higher expectations on it but it's nice in an average kind of way... :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)