Dela min passion till nagellack!

tisdag 20 september 2011

China Glaze Towel Boy Toy + Nfu Oh 39

God morgon! Idag har jag ännu en layeringlackering att visa er, China Glaze Towel Boy Toy och Nfu Oh 39.

Här ser ni tre lager av Towel Boy Toy och ett lager av Nfu Oh 39. Towel Boy Toy är ju fin även på egen hand men lite tråkig kan jag tycka, passar dock utmärkt ihop med detta flakielack och resultatet blir riktigt fint tycker jag. Towel Boy Toy torkar ju matt eftersom det är en neon, och torkar snabbt! Tre lager gick på nolltid. Trivdes med detta på naglarna, flakies gör det intressant men just dessa är ganska diskreta och det turkosa tar inte över handen på något sätt. Gillar! :)

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)