Dela min passion till nagellack!

onsdag 14 september 2011

Glitter Gal Marine Blue

Nu kära läsare ska ni få se en riktig blå skönhet. Blått är ingen favorit hos mig men det här lacket seglar nog upp på min topp 10-lista! Jag är sjuk och ligger mest hemma och snorar trots att jag har mycket plugg att göra just nu. Solen kom dock fram idag så jag var tvungen att ta tillfället i akt och måla med en av mina otestade holos: Marine Blue från Glitter Gal!
 Bilden nedan är i skugga, även här kommer det fram svaga regnbågar!
Här ser ni två lager plus överlack. Visst är det vackert? Finns inget bra svenskt ord men breathtaking känns som en bra engelsk motsvarighet. Formulan var något tjock och klibbig samt lite bökig att måla med (eller så beror det på att jag är sjuk?) men resultatet blev ändå bra och lacket torkade fort. Är definitivt glad att jag köpte det! Beställde från overallbeauty.com och det är helt klart värt sina $14.95. Inte ofta jag betalar så mycket för ett lack, synd att flaskan bara innehåller 9ml dock. Blir ett lack för speciella tillfällen kan man säga... men sånna lack ska man väl ha också antar jag :)

 Blir en bonusbild idag på mina älskade pojkar som också de passar på att njuta lite av solen.
Må väl!

8 kommentarer:

  1. Wow, vilken läckerbit. Jag bara måste beställa Glitter Gal snart.

    Vilka sötnosar du har då. Kissen ser förvånad ut. *fniss*

    SvaraRadera
  2. Pamsan! Det tycker jag :) Lite roligt med något lite annorlunda ibland. Och tack!

    SvaraRadera
  3. Har precis idag fått hem den och Frappe som är en lilarosa holo, ska bli såå roligt att testa!Ser ju urläcker ut!

    SvaraRadera
  4. Så läckert! Det får nog bli en beställning från overallbeauty snart känner jag..

    SvaraRadera
  5. Minerva: Åh, Frappe var jag också lite sugen på.

    roxcat: Ja det är möjligt att jag lägger en till beställning så småningom också :)

    SvaraRadera
  6. Det mycket vackert lack och mycket fina pojkar!

    SvaraRadera
  7. Söta katter!! jag gillar också glitter gal. hAr massor av deras lack och marine blue är väldigt fin. Inte min favorit bland blå holo men helt klart vacker.

    SvaraRadera
  8. Kajalpennan: Tack så mycket! :)

    Sminkan: Tack! Jag har sett det, skulle också vilja ha fler helt klart :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)