Dela min passion till nagellack!

söndag 11 september 2011

China Glaze Sacred Heart

Hemma igen! Nu ska ni få se en röd goding, Sacred Heart från China Glaze som släpptes med INK kollektionen 2008. Den benämns som en neon men det håller jag inte med om, det är ett ganska dämpat rött lack som nästan ser lite smutsigt ut.

Lacket känns som en jelly och kräver sina lager för att bli opakt, på bilderna ser ni tre lager men det finns fortfarande lite VNL. Jag gillar färgen! Det gör även min pojkvän som kallar färgen för horröd, vad det nu innebär....

3 kommentarer:

  1. Rött kan aldrig gå fel men att den benämns som neon är ju skumt.

    Ja...vad menar din pojkvän egentligen? Haha.

    SvaraRadera
  2. Horrött är ju snyggaste röda ändå, tycker jag! Fast bara på naglarna.

    SvaraRadera
  3. Pamsan! Håller med, rött är ett säkert kort.

    Chaosophia! Ja jag gillar också den här typen av röd, visste bara inte att "horrött" var ett etablerat begrepp liksom :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)