Dela min passion till nagellack!

lördag 17 september 2011

Color Club Hot Like Lava

Color Club släppte nyligen en kollektion beståendes av 6st foillack, av dessa köpte jag detta, Hot Like Lava och den blåsilvgriga Lumin-ICEscent. Hot Like Lava har ett lite missvisande namn kan jag tycka, vet inte hur de kopplar lacket till het lava.. hmm.
Som ni ser så ändrar lacket färg på nageln om man jämför hur det ser ut i flaskan där silvret är mer framträdande som små stråk i lacket. Tycker det var ganska fint så ni får en flaskbild up close ;) 
Fantastiskt att måla med och torkar snabbt som ögat! Ett eller två lager räcker för full täckning, jag använde dock två. Jag tycker verkligen om det här lacket men så är jag ju som sagt svag för rosa. Är man ett fan av foillack tycker jag helt klart det kan vara värt att snegla en extra gång på den här kollektionen.

7 kommentarer:

  1. Snyggt lack! Jag har inte något liknande lack i samlingen så denna åker på köplistan. =)

    Och vilka snygga naglar du har!

    SvaraRadera
  2. Jag är inte mycket för rosa, men misstänker att jag kommer köpa det endå för att få en komplett kollektion :p Finishen är ju underbar!

    SvaraRadera
  3. Älskar ju foil så dessa ska jag kika närmare på. Dock känns det som att det liknar ett rosa foil som jag har...men jag kommer säkert att försöka få hem hela kollektionen ändå. :)

    SvaraRadera
  4. Har tittat på dessa, men är ännu osäker på om jag vill ha några av dem.

    SvaraRadera
  5. Det här ska jag absolut skaffa, så vackert!

    SvaraRadera
  6. Polityr! Tack :)

    Cactus! Ja det är ju roligt att ha alla lacken, är ju inte så många så blir inte så ansträngande :)

    Sanna! Tackar

    Sarah! Gillar man finishen så tror jag man kan hitta något man gillar :)

    roxcat! Det är den :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)