Dela min passion till nagellack!

torsdag 1 september 2011

China Glaze TMI

TMI från holokollektionen med stort H: OMG! Detta lack har en fantastisk korallnyans som ser lite mer röd ut i sol och lite mer blekrosa åt laxhållet i skugga, om det låter logiskt... Tog en hel massa bilder och kunde inte riktigt bestämma mig för vilka jag skulle använda, så här kommer lite bildspam! Är det något lack som förtjänar många bilder är det väl dock detta kan jag tycka.


 Så här ser TMI ut i skuggan. Ganska vacker även där!

Ja.... ord känns nästan överflödiga eller? Lacket uppför sig exemplariskt även med Orly Bonder som bas, här har jag två lager plus överlack så holoeffekten kanske är dämpad något men den finns ju där ändå så att säga...

För övrigt är mina bilder något större än vad som visas, de är dock klickbara om någon önskar se dem i sin orginalstorlek!

3 kommentarer:

  1. Ja den här har ju stått på önskelistan ett tag... en vacker dag ska jag allt få kollektionen komplett! :)

    SvaraRadera
  2. Det är min målsättning också! I och med att jag är fattig student lär det ju ta ett tag dock haha! :)

    SvaraRadera
  3. Hur fint som helst ju! Och vad kul med en ny nagelblogg! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)