Dela min passion till nagellack!

söndag 18 september 2011

Color Club Fame & Fortune

I samma veva som Foiled - Metallic Shades kollektionen släpptes av Color Club kom även Backstage Pass från samma märke. Den består av 6st glitterlack varav jag endast skaffade ett, nämligen detta! Fame & Fortune består av en ganska skir rosaröd bas och med olikfärgade glitter i varierade storlek och form som mer känns som någon slags hybrid mellan glitter och flakies.
Här ser ni ett lager över min tidigare manikyr med Hot Like Lava. Glittret påminner lite om glasskärvor tycker jag - ojämna och vassa. Gillar hur detta blev! Vet inte hur det skulle fungera att ha Fame & Fortune på egen hand, misstänker att det passar bäst som layering dock eftersom basfärgen är på den skira sidan. Ber om ursäkt för de dassiga bilderna, blir lätt så när ljuset lyser (?) med sin frånvaro :)

4 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)