Dela min passion till nagellack!

måndag 26 september 2011

Kicks Salt Licorice

Kicks släppte 40 nagellack för inte så länge sedan som en del av deras egna kollektion av skönhetsprodukter. Salt Licorice är ett av dem!
Detta är tre lager av detta ganska ljusgrå nagellack som påminner lite om blyerts i nyansen. Det är på den skira sidan och var lite knepigt att få jämt på nageln plus att det gärna blev lite väl mycket penseldrag. Den här typen av finish är ju inte heller direkt förlåtande utan avslöjar alla nagelns ojämnheter. Salt Licorice är inget perfekt lack på något sätt men ändå ett helt okej budgetalternativ!

3 kommentarer:

  1. Det ser ut som om det blev ganska tjockt med lack på naglarna... synd på formulan för färgen var ju snygg

    SvaraRadera
  2. Cactus: Det blev faktiskt inte så farligt och torkade helt okej också :)

    SvaraRadera
  3. En vacker nyans tycker jag, hur kunde jag missa den när jag spanade in deras nysläpp?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)