Dela min passion till nagellack!

onsdag 28 september 2011

Duokrom trio från Misa Surreal Escape

Idag åker jag och ett gäng kursare till Mattila på gräsen till Norge tillsammans med Karlstads Universitet. Jag har dock ett par inlägg i bakfickan! Kommer dock inte att svara på kommentarer eller inlägg varken här eller hos er andra på ett par dagar :) Hur som helst! Ett gäng nya nagellack damp ner i brevlådan idag! Bland annat denna duokroma trio som är ett urval ur Misas vinterkollektion Surreal Escape. Kollektionen innehåller tre lack till, de kände jag mig dock inte så lockad av så de fick utebli den här gången.

Från vänster har ni: The Great Green Whatsit, Phazers On Stunning och Shields Up. Alla innehåller fint microglitter i silver:
Ser de inte underbara ut? :)

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)