Dela min passion till nagellack!

fredag 30 september 2011

Misa Shields Up

Shields Up var det lack jag var minst sugen på i trion med duokromer från Misa Surreal Escape. Därmed blev det också först att testas :)
Nyansen går från silver till grått, lila, grönt och blått. Mestadels har den dock någon slags gröngrå nyans och det lila kommer fram i kanterna. Formulamässigt fanns det en del övrigt att önska tyvärr. Det är skirt, jag har tre lager på bilderna och jag hade nog behövt ett lager till tror jag. Det var benäget att bilda bubblor trots att jag väntade flera minuter med att måla nästa lager. Väldigt lång torktid dessutom, nu i skrivande stund har det gått ett par timmar sedan lackning och det är fortfarande inte genomtorkat. Synd på ett fint lack! Blir spännande att se hur de andra lacken beter sig :)

1 kommentar:

  1. Det här hoppade jag över och det var nog tur.. skulle blivit så grymt besviken. Men jag hoppas Misa fortsätter med duokromt nu!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)