Dela min passion till nagellack!

torsdag 15 september 2011

China Glaze Wagon Trail

Idag var det dags för Wagon Trail från Rodeo Diva kollektionen hösten 2008.  En mörk olivgrön på gränsen till svart med djupt glödande skimmer i guld och grönt!

Jag bar det här lacket i somras och var då inte direkt imponerad, det är jag inte nu heller visserligen men kan ändå tycka att det har en viss charm på något sätt... ser nästan mystiskt ut? Lacket uppför sig dock exemplariskt, ni ser två lager plus överlack på bilderna. Trots ganska flödiga lager från min sida torkade det fort och det bildades inga bubblor. Även om jag inte är överförtjust i det här lacket är den är i alla fall unik i min samling :)

2 kommentarer:

  1. Menar du att du inte är förtjust i detta? Jag älskar't. Har inte visat det på bloggen själv så jag får nog ta tag i det snart.

    SvaraRadera
  2. Pamsan! Ja, jag har ingen riktigt bra förklaring heller haha. I solen är den fin men i skuggan tycker jag att den mest ser ut som hmm... hästgödsel eller något haha. Nej men, har inte fastnat för den helt enkelt :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)