Dela min passion till nagellack!

tisdag 20 september 2011

China Glaze Brownstone

Nu är hösten här på riktigt känns det som. Det här lacket har stått otestat sen jag fick hem det i början på augusti men nu kändes det som att det var dags. Handlar om detta rödtonade bruna lack, nämligen China Glaze Brownstone.

Blir något mörkare på naglarna än vad det ser ut att vara i flaskan. Brunt känns väl inte som den roligaste färgen kanske men jag gillar det ändå, passar till hösten om inte annat. På bilderna ser ni två lager, det är nästan så att det täcker på första men jag behövde två. Har man lite kortare naglar kommer man nog undan med ett lager dock. Torktiden var bra och lacket hade bra egenskaper så inget att anmärka på där!

Blir sugen på choklad när jag ser den här färgen, känns som blank smält choklad.. mmm.

3 kommentarer:

  1. Brunt är inte favoriten men den här nyansen var fin. Härlig glans dessutom.

    SvaraRadera
  2. Det ser fantastiskt ut på dig men väcker inget habegär ändå.

    SvaraRadera
  3. Pamsan: Ja den är lite härlig på något sätt :)

    Sminkan: Tack för det :) alla lack i samlingen kan ju inte vara 100%!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)