Dela min passion till nagellack!

tisdag 13 september 2011

Color Club Wild And Willing

Wild And Willing är ett av lacken ur Color Clubs höstkollektion 2009: Wild At Heart. Ett duokromt skimmerlack med tyngdpunkt på guld och roströda toner.
3 lager med överlack. Torkar lite segt och jag råkade förstöra ett par naglar efter fotograferingen så den här manikyren blev inte särskilt långlivad vilket var tråkigt för jag tycker om det här lacket! Rena guldlack är väl ingen storfavorit hos mig men de roströda inslagen gör det mer intressant. Liten antydan till penseldrag ser jag på bilderna men det var ingenting jag la märke till egentligen.

3 kommentarer:

  1. Ett av mina favoritlack. Så underbart.

    SvaraRadera
  2. Pamsan & Sminkan: Håller med, har inget annat lack likt denna i alla fall :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)