Dela min passion till nagellack!

fredag 13 januari 2012

China Glaze Snow Globe

Lite socker på naglarna kanske? Är precis vad det ser ut tycker jag. Jag har visat Snow Globe tidigare som layering, nu var det dock dags att testa det ensam!
Vad tycker ni? Detta är tre lager, så tunna jag kunde lyckas göra dem, vilket inte säger mycket eftersom lacket mer uppför sig som något kladdigt lim/geleaktigt. Det lägger sig gärna ojämnt på nageln och flyter inte ut vilket gör att jag mer fick dutta på lacket än att faktiskt måla. Det gör att det torkar lite klumpigt som ni kan se på min tumme på näst sista bilden. Att slippa VNL med detta är bara att glömma. Nja, detta blev rätt misslyckat får jag väl säga :) Snow Globe passar inte till annat än layering.

7 kommentarer:

  1. Layering it is! Måste testa detta snart. Hoppas jag får lacktid över i helgen. :) Trevlig helg till dig förresten!

    SvaraRadera
  2. Jättefint! O nu har jag sett det live, o det ser verkligen ut som socker. :)/jouöl

    SvaraRadera
  3. Fint och lite lagom glittrigt om man tröttnat på allt nyårsbling-bling:)

    SvaraRadera
  4. Snowglobe är faktiskt himla fint! Blir nog fint ovanpå det mesta.

    SvaraRadera
  5. Jag har blivt mer och mer sugen på glitter på sistone, och det här ser väldigt lockande ut!

    SvaraRadera
  6. Pamsan: Tack detsamma :)

    Joel: Du gillar ju nästan allt. Nästan! ;)

    Sminkan: Vet du, ju längre jag bar det desto mer tyckte jag om det.

    Lela: så sant :)

    Nailtastic: Ja, jag ska testa det på svart nån gång.

    roxcat: Låter bra det :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)