Dela min passion till nagellack!

måndag 23 januari 2012

OPI Animal-istic

Här ska ni få se en riktig skönhet! Animal-istic har jag burit förr men inte lyckats få till några bilder. Det är i alla fall ett helt underbart orangetonat rött lack med massvis av skimmer som ändrar karaktär beroende på ljuset. I solen är det mer orange och i kallt ljus är det mer rosa-lila.
Det är något skirt och kräver tre lager för att vara någolunda opakt, i vissa vinklar kan man dock ana VNL ändå. Det gör dock ingenting för lacket uppför sig som en dröm! Är lätt att måla med, torkar fort och har en kanonformula helt enkelt. Jag gillar verkligen att det ändrar skepnad lite beroende på ljuset, det gör lacket ännu mer intressant. För mig är denna en klockren kandidat till favoritplatsen bland lacken ur OPI Muppets! :)

2 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)