Dela min passion till nagellack!

torsdag 12 januari 2012

OPI Gettin' Miss Piggy With It

Så kommer vi till ett av glitterlacken i the Muppets. GMPWI valde jag att lägga över min befintliga manikyr med Wocka Wocka! eftersom det känns rätt lönlöst att använda på egen hand.
GMPWI består av smått rött glitter och stora hexagonala glitter i silver och rött. Allt i en klar bas. Här ser ni två lager över Wocka Wocka! och jag valde att inte använda överlack, tyckte att glittret smälte in ganska bra i WW! :) Ville inte att det skulle se så mycket ut som att glittret låg ovanpå. Lite synd att det "inte går" (allt går väl med lite vilja men...) att bära ensamt dock. I övrigt har jag inget att invända, vet inte om jag gillade detta eller inte riktigt :) är opartisk i frågan just nu!

4 kommentarer:

  1. Det var rätt snyggt men inte så snyggt att jag måste ha det. ;D

    SvaraRadera
  2. Det där var ju himla tjusigt!!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det blev jättefint ovanpå Wocka Wocka!

    SvaraRadera
  4. Riktigt snyggt och blingigt!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)