Dela min passion till nagellack!

fredag 27 januari 2012

Regnbågszebra

Ingen holofredag för mig idag! Däremot har ju Lela startat en nailartsöndag och jag visar mitt bidrag lite i förväg :) Jag har inte varit mycket för nailart men när Solveig på Nailin' It! visade sin flerfärgade zebra innan jul visste jag att jag skulle prova mig på att göra detsamma, det såg så härligt ut med all färg och jag har ju en liten förkärlek för neoner! Ok jag vet, jag är lite sen men nu har jag också fått upp ögonen för Konad, det är ju hur roligt som helst! Haha :)
För bakgrundsfärgerna använde jag nästan China Glaze hela vägen, det är: Towel Boy Toy, Aquadelic, Flip Flop Fantasy och Sun Worshiper samt Nubar Lemon Sorbet. För tigerränderna använde jag Color Club Revvvolution och platta m57. Jag blev jättenöjd! Det tog ju såklart lite längre tid att göra än standardmanikyren men var så roligt och så värt det :) Det lär bli mer nailart framöver!

5 kommentarer:

  1. Skithäftigt! (får man säga så?) Mycket snyggt resultat för att inte sysslat med Konad innan:) Ser fram emot fler nailarts från dig nu:)

    SvaraRadera
  2. Lela: Haha, klart man får! Man tackar :)

    Cactus: Det behövs i vintermörkret :)

    Sminkan: Tack!

    Åsa: Ja det är roligt med något annorlunda ibland!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)