Dela min passion till nagellack!

måndag 9 januari 2012

Zoya Ki

En gammal skönhet visar jag upp idag! Ni vet ju redan hur Ki ser ut men inte skadar det väl att upprepa ibland? :) Ki är snart 10 år gammal och släpptes 2004. Ett tjusigt duokromt lack som har skiftningar i mestadels grönt och lila i olika kombinationer. 
Lacket är på den skira sidan och jag behövde tre lager för att få ett opakt resultat. Som synes lyckades jag få en del bubblor men det är nog snarare mitt Seche Vite som börjar sjunga på sista versen som är ansvarig för dem. Torktiden är något längre än vad jag föredrar och det blir en del penseldrag här och där. Inget som stör dock, jag gillar Ki ändå!

2 kommentarer:

  1. Det här är så vackert! Det var nog det första Zoya-lacket jag köpte =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)