Dela min passion till nagellack!

fredag 6 januari 2012

LA Girl Metal Copper Alloy

Nu delar jag med mig av min favorit bland LA Girl Metal lacken. Copper Alloy är helt fantastiskt! Det har ett djup utan like och lyser upp som eld i solen.
Basen har någon slags roströd-rosa nyans och är väldigt skir vilket gör att alla guldiga skimmerpartiklar kommer till sin rätt. Tre lager behövde jag för att få full täckning och torktiden är något längre än de andra andra LA Girl Metal lacken, i övrigt är formulan utan anmärkning. Är det inte vackert?

4 kommentarer:

  1. Det var verkligen eldigt men inget jag föll för. Gärna på andra men inte på mig;)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen verkligen verkligen det där lacket! Glöden är fantastisk!

    SvaraRadera
  3. Åh, jag är också så kär i Copper Alloy! Det är verkligen helt otroligt vackert.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)