Dela min passion till nagellack!

lördag 7 januari 2012

OPI Designer... De Better!

Vi kör på med ett till lack från The Muppets, den här gången ett lack som jag trodde att jag skulle tycka bättre om än vad jag faktiskt gör. Designer... De Better! är ett foillack med partiklar i silver och koppar, där silvret är mest framträdande på naglarna och jag tycker inte jag ser så mycket koppar om jag inte letar, om jag inte visste att de fanns där skulle jag inte tänka på det.

Det känns ju lite diskret och "work appropriate", vilket inte är vad jag brukar sträcka mig efter så ofta. Kanske att jag är för blek för den här nyansen, om jag lyckas få lite färg i sommar kanske jag tycker bättre om det :) Formulan är riktigt bra dock, täcker fint med två lager och torkar normalfort!

6 kommentarer:

  1. Fick hem det här lacket i mellandagarna jag och blev... en aning besviken. Dock fungerar det ju väldigt bra som tippar till en lite roligare fransk så den får stanna kvar i min låda trots allt. Det är ett fint lack, verkligen, men jag vet inte vad det är med det som gör att det känns så... "Mjäh".

    SvaraRadera
  2. Jag trodde också jag skulle gilla den här mer än jag gör. På dina bilder ser den dock väldigt fin ut.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att det ser mycket fint ut på alla bilder och är väldigt sugen på detta lacket.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det ser fantastiskt ut på dig!

    SvaraRadera
  5. Jag bar detta i veckan. Jag gillar det massor!

    SvaraRadera
  6. Lina: Jo det är sant!

    Sminkan: Tackar!

    Lela: Förstår det, jag var också sugen innan jag fick det i handen :)

    Nailtastic: Tack ska du ha!

    Sarah: Härligt! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)