Dela min passion till nagellack!

måndag 16 juli 2012

OPI I Have A Herring Problem

Ibland när man får hem lack som man längtat efter så blir man lite besviken. Eller, det kanske inte ser så fint ut som man trott att det ska göra. Så kände jag för I Have A Herring Problem, ett lack som bekant kom med OPI Holland kollektionen i våras.

Jo det är ju fint men hade nog högre förhoppningar! Är väl därför den stått otestad så länge också :)
Gråtonad blå med skimmer som jag inte riktigt med ögat kan avgöra om det är en blek guldig nyans eller silver? Hur som helst så är tanken god men jag blev inte så förtjust i detta.

Det är inget fel på formulan dock. Det täcker fint på två-tre (några naglar krävde tre) lager och torkar fort!

5 kommentarer:

  1. Vad synd att du blev besviken, själv tycker jag att det här är väldigt vackert!

    SvaraRadera
  2. Jag minns när man såg promobilderna, som ju alltid är usla, och läste beskrivningarna. Då var jag övertygad om att jag skulle behöva den här och den lite grönare nästan likadana. Jag köpte inte ett enda lack ur hela kollektionen. Jag vet inte, de lockade inte alls...

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det ser vackert ut! Fast jag har inte bestämt mig än om jag ska skaffa det eller inte, har velat fram och tillbaka ett bra tag nu.

    SvaraRadera
  4. Helena: Gött :) Man kan ju inte älska allt..

    Sminkan: Nej det var få som lockade mig. Denna och den ljusrosa (vad den nu hette) skaffade jag.

    roxcat: Hehe ja så är det ju ibland ;) Skulle kanske se finare ut på dina långa naglar!

    SvaraRadera
  5. Tycker det påminner en smula om china glaze - caribbean blue. Jag fick för mig att jag ville ha den blå kollektionen men jag blev besviken på just caribbean blue. Opin här ser visserligen ut att ha lite gråare blå, (ingen dupe) men syskonfärger. Jag tror det har att göra med att glasflecksen kanske gör att den ser smutsig ut?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)