Dela min passion till nagellack!

söndag 1 juli 2012

Marble!

Fick upp ju ögonen för water marble förra veckan så det blev en till denna Lela's Nailart sunday :) Försökte göra en med ett par neoner från China Glaze summer neons först men det gick inge vidare. De var lite skira och smälte ihop för mycket med varandra på nageln så det blev inget tydligt mönster tyvärr. Jag fick göra om och göra rätt, andra försöket gick bättre!
Använda lack är China Glaze Make Some Noise, OPI Honk If You Love OPI och Color Clum Lumin-icecent. Alla gick utmärkt att använda i marble förutom Lumin-Icecent som gick sådär, ibland flöt även den ut lite väl mycket men i det stora hela blev jag ganska nöjd med denna!

Funderar på om man kan göra en holo-marble? Till exempel använda A-englands lack... måste testa det nån gång! :)

9 kommentarer:

  1. Snyggt, ser fram emot ditt holomarble försök:)

    SvaraRadera
  2. Rolig färgkombination, mönstret blev väldigt framträdande.
    Jag har testat holomarble med color clubs holosar, det gick alldeles utmärkt :)

    SvaraRadera
  3. Häftig marble. Jag har själv försökt mig på det där men det blev mest kladdigt. Ska försöka igen. Jag fick inte till det där med glitter alls kan jag lova.

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Jag gillar verkligen marble, på andra. För när jag gör det själv blir det bara kladd. Jaja övning ger färdighet. :)

    SvaraRadera
  5. Vilken annorlunda och fin marble! Jag gillar den skarpt!

    SvaraRadera
  6. Annie: Tack!

    Lela: Ska se om jag kan få till det då :)

    Cactus: Jag måste in till dig och leta upp din holomarble!

    Perny: Ge inte upp med marbleförsöken!

    Polityr: Tackar!

    Sofie: Så är det verkligen.

    Sminkan: Tack!

    Chaosophia: Vad roligt att du tycker det!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)