Dela min passion till nagellack!

onsdag 18 juli 2012

China Glaze Riveter Rouge

Denna är så grymt snygg, vet inte varför den har stått oanvänd så länge, är nog över ett och ett halvt år sedan jag bar det. Riveter Rouge är ett riktigt höstlack och passande nog kom det just med en höstkollektion: Vintage Vixen 2010.

Den gör sig fin i sommarsolen dock! Om man nu kan kalla det för sommar just nu, men vi kör på det. Färgen är mörk lite kalltonad vinröd med både skimmer men också smått microglitter i silver.
Är det inte fint! Utmärkt formula också om än lite rinnig. Den är dock väldigt pigmenterad och flyter ut fint. Jag fick full täckning på första lagret men ett andra gjorde färgen en nyans djupare så det var det värt. Det torkar lite halvknottrigt själv så lite Seche Vite på det gjorde susen!

3 kommentarer:

  1. Jag älskar verkligen Vintage Vixen kollektionen och har ganska många lack därifrån, detta är en av favoriterna men jag gillar även Foxy mycket.

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag sugen på att testa det här lacket jag med. Har haft min flaska stående aaaalldeles för länge verkar det som.

    SvaraRadera
  3. Jag älskar det också! Måste snart använda det igen! En otroligt fin röd!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)