Dela min passion till nagellack!

söndag 29 juli 2012

Dottingmanikyr!

Hej på er! Efter en skön semestervecka på soliga Öland är jag nu hemma igen i Uppsala. Det är ju Lela's nailart Sunday idag så jag svängde ihop en dottingmanikyr. Blev rätt förtjust i detta får jag säga!

Vet inte varför bilderna blev lite suddiga, de såg fina ut innan uppladdningen.. men de får duga helt enkelt.
Använda lack är OPI Don't Touch My Tutu! som bas och China Glaze Flip Flop Fantasy, Towel Boy Toy samt NYC Starry Silver Glitter som fick utgöra prickarna. Glittret blev väl sådär men utöver det så blev jag ganska nöjd!

Vad tycker ni om prickiga manikyrer? Uttjatat eller roligt?

Bjuder på en bild från Öland också!

5 kommentarer:

  1. Jag är ju inte så stor på nail art överlag, men prickigt går alltid hem hos mig! Det här var jättefint.

    SvaraRadera
  2. Gillar prickiga manikyrer och gillade denna skarpt! Bottenfärgen är ingen poppis färg hos mig men med prickarna på så levde den upp.

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Jag gillar också prickar. Absolut inte uttjatat. :)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar prickar fortfarande, förmodligen för att ja gsällan gör dem själv. Den här var jättefin!

    Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera
  5. Nailtastic: Vad roligt att du gillar det!

    Lela: Ja det blev en liten kontrast där som jag också gillade.

    Sofie: Gött att höra!

    Sminkan: Tack och tack!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)