Dela min passion till nagellack!

tisdag 17 juli 2012

Färgglad tejpmanikyr!

Ni vet ibland när man ser nånting och så fastnar det bara på näthinnan? Den här manikyren har jag fått inspiration från... ja vart då nånstans? Det minns jag tyvärr inte nu för det är kanske ett par månader sedan jag såg bilden. Den såg ut ungefär såhär dock, möjligtvis med andra färger. Nåja, jag fick ju hem ett gäng olika nageltejper här om dagen så var tvungen att prova :)
Jag började med en vit grund med hjälp av Barielle Enduring, sedan frihandade jag de olika fälten från basen av nageln och ut mot tippen. Pilligt? Ja det kan man säga. Tur att jag bara visar vänsterhanden för högerhanden blev inte lika fin ;)

Lacken är China Glaze Celtic Sun, Claudia The Slime och Color Club Poptastic. Sedan lite tejp på det och det vart ju inte så tokigt! Inga naglar för den blyge, det är en sak som är säker :) Har nog aldrig fått så många kommentarer som idag när jag hade den här manikyren, haha.

6 kommentarer:

  1. Åh!! Det ser ut som godis... Supercooolt!

    SvaraRadera
  2. Oh, riktigt snyggt! Färgbomb. Också sett den här kombinationen, och blev lite kär i den. Jag såg den hos mandies maicures men den finns nog på fler ställen :D Jag vill också köpa sån tejp!

    SvaraRadera
  3. Så himla tufft! Jätteläckert!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)