Dela min passion till nagellack!

onsdag 4 juli 2012

Jade Vermelho Surreal

Holografiskt mitt i veckan! Det är ju fantastiskt. Det har varit lite dött här ett par dagar och det beror på att det är mycket som händer, har till exempel en lägenhet som håller på och förbereds inför försäljning. Bloggen blir därför något nedprioriterad :) Jag slänger in ett inlägg om den här skönheten som plåster på såren.
Det var för ett par veckor sedan som jag fick hem två av holografiska lacken från Jade som jag lyckats norpa åt mig på Ninja Polish innan de tog slut. De är verkligen helt underbara så fler vill jag ha :) Jag gillar ju dock Ninja Polish så beställer gärna från dem även fast de finns hos llarowe. Jag kan gärna vänta!

Själva lacket då. Ja, det räcker gott och väl på två lager av en lite tjockare (på ett bra sätt) formula som är väl pigmenterad och som inte bara till synes bjuder på den vackra djupröda färgen utan även regnbågar som dock inte är så linjära de kan vara hos andra lack men inte heller scattered. Det bästa från båda världar skulle man kanske kunna säga.

Jag älskar det vilket fall som helst! Ett sånt underbart lack med både vacker färg och vackra regnbågar!

5 kommentarer:

  1. Om det här är plåster på såren så är det helt ok med dötid :)

    Det här är så vackert att det nästan gör ont. Mitt ha begär bara skriker.

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå ha jades lack:(

    SvaraRadera
  3. Otroligt vackert verkligen! Hoppas jag lyckas lägga beslag på några Jade-lack någon gång. :-)

    SvaraRadera
  4. Det är ett helt fantastiskt, underbart, enastående lack!

    SvaraRadera
  5. Helena: Vad bra ;) Ja det är så fint, en riktig fullpoängare.

    Lela: Jag med! Har ju bara två och det räcker ju inte :)

    Nailtastic: Håller tummarna för dig!

    Sminkan: Ja det är förtrollande fint.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)