Dela min passion till nagellack!

lördag 15 oktober 2011

Star Gazer 307

Nu till en riktig stjärna bland mina Star Gazer nagellack: 307! Detta är ett duo(multi)kromt lack som skiftar frikostigt mellan grönt, guld, lila och rosa i en salig blandning.
Är inte jättenöjd med mina bilder, det var svårt att fånga 307:s hela färgspektra. Då jag har förstått att det är skirt valde jag att använda lacket över svart, så det ni ser på bilderna är två lager 307 över Orly Liquid Vinyl som är ett svart cremelack. Nu har jag själv inte testat lacket på egen hand men jag hade verkligen ingen lust att sitta och måla i all oändlighet idag :) Jag gillar detta hur som helst! Det sägs att det är likt Orly Space Cadet, jag tillhör dock den lilla skara som inte äger det lacket bland nageltokar så jag kan inte göra en närmare jämförelse. Förutom skirheten är lacket utmärkt och det finns inget att anmärka på där! Jag är förtjust i det hur som helst men har man Space Cadet kanske man inte behöver kasta sig över detta dock :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)