Dela min passion till nagellack!

onsdag 19 oktober 2011

OPI Lucerne-tainly Look Marvelous

Ett mörkgrått silverglittrigt foillack har jag att visa för er idag! Lucerne-tainly Look Marvelous kom med Swiss kollektionen 2010. Nyansen påminner om grafit och känns lite diskret på något sätt trots att det är fullspäckat med små glitterpartiklar.
Tyvärr ingen sol idag heller vilket är synd för det gnistrar verkligen i ett mer direkt ljus. Annars känns det ganska mycket som ett mellanlack, absolut helt okej och fint men inget speciellt hänförande. Egenskaperna är dock utan anmärkning, det täcker på två lager och torkar snabbt som foil brukar, även om detta inte känns riktigt som en "äkta" foil. Ett bra mellanlack helt enkelt! Sen att det har ett långt och lite jobbigt namn kan man ju leva med :)

2 kommentarer:

  1. Håller med om att det är ett mellanlack. Jag råkade köpa både det här och Jitterbug från ChG och använder mest den senare eftersom jag HATAR OPI:s penslar. Men jag höll faktiskt i den här för några dagar sedan och tänkte ta den men sen blev det Siberian Nights istället.

    SvaraRadera
  2. Sminkan: Ja Jitterbug och detta är rätt likt :) Jag har faktiskt inga problem med OPIs penslar, på mig fungerar de utmärkt! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)