Dela min passion till nagellack!

lördag 8 oktober 2011

OPI DS Bold

Visade OPI DS Temptation för ett tag sedan och nu var det dags för syskonlacket: OPI DS Bold! Bold är späckad med glitter i rött och silver i en röd bas. Beroende på ljus så skiftar färgen och går från att se mer röd ut till rosaaktig och däremellan.
Jag måste säga att detta tilltalar mig mer än Temptation! Jag vet inte varför, men så är det. På bilderna har jag tre lager och överlack eftersom Bold torkar åt det skrovliga hållet. Inget att anmärka på formulan, den var utmärkt!  Tyvärr höll det här riktigt dåligt på mig och började flaga första dagen trots Orly Bonder som underlack. Riktigt tråkigt faktiskt, jag förväntar mig i alla fall att lacken ska hålla en hel dag... hur som helst så blev jag riktigt förtjust i detta om man bortser från hållbarheten! :)

5 kommentarer:

  1. Galet läckert! Måste upp på önskelistan på momangen...

    SvaraRadera
  2. Annika: Ja det har verkligen sin charm :)

    SvaraRadera
  3. Påminner om Mrs Claus från China Glaze tycker jag. Sött!

    SvaraRadera
  4. Sminkan: Ja jag har också sett den jämförelsen och de ska vara dupes i stort sett. Har dock inte Mrs Claus själv så kan inte säga varken bu eller bä :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)