Dela min passion till nagellack!

fredag 28 oktober 2011

Misa Phazers On Stunning

Dags för det sista duokroma lacket ur Misa's vinterkollektion Surreal Escape: Phazers On Stunning. Grön duokrom som drar mot varmt brunt i kanterna. Fint mikroglitter i silver gör det hela lite extra intressant!
Tre lager räcker fint för full täckning. Det tar något lång tid på sig för att torka men uppför sig fint och är lätt att måla med. Grönbrun duokrom känns onekligen unikt och jag har inget som liknar detta i min samling. Trots att jag gillar det måste nog säga att det blågröna The Great Green Whatsit är min favorit av de tre duokroma lacken i den här kollektionen! Vad tycker ni, är den här ett måste?

2 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)