Dela min passion till nagellack!

lördag 4 augusti 2012

Isadora Glamour White

Något som jag verkligen har fastnat för vad gäller nagellack är vitt. Vit jelly med glitter till exempel eller som denna, Glamour White - ett vitt lack med mjukt vitt skimmer. Det ser så fin ut! Rent, fräscht, klädsamt... ja det är riktigt snyggt.
Formulan är helt okej för att vara ett vitt lack men tillsammans med Isadoras hemska pensel blir det lite problematiskt för mig. Det blev väldigt strimmigt och jag var inte helt nöjd förän vid fjärde lagret. Detta gjorde naturligtvis att det torkade lite segt också tyvärr så jag lyckades få en del märken i ytan, men strunt i det när det ändå är så snyggt!

Matchar fint till katten Nils vågiga lena päls också :)

6 kommentarer:

  1. Det här är så snyggt, men jag kommer ihåg att jag också hade problem med formulan.

    SvaraRadera
  2. Jag har så smått börjat tycka att vita naglar är snyggt. Det här var ett väldigt mjukt och fint vitt lack inte riktigt så Tipp-ex aktigt som en del kan vara.

    SvaraRadera
  3. Gillar inte helt vita naglar men såg detta på MAXI för ett tag sedan och gillade det blåa skimret i den så den fick följa med hem. Gillade den på naglarna, skönt att den inte är kritvit.

    SvaraRadera
  4. Åh, vad fint mot kattpälsen! Jag vill se bilder på katterna snart igen! De är så fina! Och nu vill jag också ha en vit katt med vågig päls men det får inte bli fler katter här hemma för då får jag inte med dem i bilen när vi ska till landet... :D

    SvaraRadera
  5. Den där är riktigt fin, just för att färgen är lite mjuk, men håller helt med om det där med appliceringen!Inte så kul!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)