Dela min passion till nagellack!

onsdag 15 augusti 2012

China Glaze Surfin' For Boys

Ett lack från China Glaze Summer Neons som jag verkligen fallit pladask för är Surfin' For Boys. Det är så snyggt! Vet inte riktigt hur jag ska beskriva färgen, den är orangerosa åt det korallaktiga hållet med rosa skimmer. Min kamera fick totalt spel och tog upp den något mer orange än vad den är i verkligheten. Som ni ser så har skimret sjunkit lite till botten och där är färgen mer korrekt :)
Formulan är tjock men ändå lätthanterlig, här har jag två ganska flödiga lager. Det torkar lite halvmatt så här ser ni det med Seche Vite, det torkar även något långsamt så det kan vara klokt med ett snabbtorkande överlack även av den anledningen.

Så underbart! Har burit denna upprepade gånger i sommar och kan nog klassas som den senaste tiden mest välanvända lack. Så klockrent lysande men ändå mjukt tack vare skimret!

5 kommentarer:

  1. Det är så otroligt snyggt. Favoriten i kollektionen. :)

    SvaraRadera
  2. Gah, det här är storfavoriten från Summer Neons! Älskar det galet mycket!

    SvaraRadera
  3. Hehe, denna har jag haft på idag ^^ Riktigt snygg är vad det är!

    SvaraRadera
  4. Coolt! Jag är inte så mycket för neoner, men detta blev jag sugen på att prova.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)