Dela min passion till nagellack!

måndag 6 augusti 2012

China Glaze Skyscraper

Här ska ni få se ett riktigt gnistrande vackert glitterlack som kom för ungefär ett år sedan med höstkollektionen Metro från China Glaze. Basen på Skyscraper är en skir blå jelly och den är fullkomligt späckad med smått glitter i både blått och silver. Riktigt fint!
Det blå glittret tar över i solen medan silverglittret visar sig mest i skugga. Tre lager behövde jag för full täckning och här ser ni det med, om jag minns rätt, två lager Seche Vite för det har en benägenhet att äta upp sitt överlack.

Kollektionen är ingen favorit men bjöd helt klart på ett par guldkorn, där ibland Skyscraper!

7 kommentarer:

  1. Det är mycket snyggare på dina bilder än vad jag tycker det är i verkligheten! :)

    SvaraRadera
  2. Ett av lacken jag har som är otestat och det ter sig underligt nu när jag ser dina bilder på det. Hur fint som helst.

    SvaraRadera
  3. Oh, det är nog verkligen dags att jag använder det här lacket snart. Det ser fint ut på dina bilder!

    SvaraRadera
  4. Det här är fantastiskt vackert! Älskar den blå nyansen, har inget annat glitterlack som liknar det.

    SvaraRadera
  5. Jag älskar det lacket! Det är så underbart!

    SvaraRadera
  6. Innan jag provade mitt så trodde jag inte jag skulle vara så förtjust i det, men så fel jag hade! Älskar det här lacket!

    SvaraRadera
  7. Cactus: Ojdå, tack det får man väl ta som en komplimang antar jag :)

    Pamsan: Den som väntar på något gott heter det ju!

    Chaosophia: Härligt att du tycker det!

    Nailtastic: Det har inte jag heller.

    Sminkan: Det är verkligen riktigt snyggt gnistrande!

    roxcat: Gillar när man blir positivt överraskad :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)