Dela min passion till nagellack!

måndag 21 maj 2012

Lumene Natural Code Make Impact

Nu ska ni få se ett rätt tråkigt lack som jag köpte nån gång förra våren/sommaren och som har fått stå orörd sen dess. Vet inte riktigt varför jag köpte det ens? Basen är någon slags fadd gammelrosa nyans och ja, det finns smått smått multifärgat skimmer som nästan ser lite holografiskt ut men det syns inte särskilt tydligt utan skapar bara lite svaga färspel.
Här har jag tre lager och lacket har rätt bra egenskaper och torkar helt okej. Flaskan är liten och innehåller bara 4,5ml, vilket gör att även korken och penseln är små. Jag har lite svårt att ha bra styrsel med små korkar att hålla i och små penslar att måla med, föredrar större flaskor helt klart!

3 kommentarer:

  1. Det sorgliga är att jag också köpt det och då bara för att det är holografiskt. Extremt vekt holo dock...

    SvaraRadera
  2. Jag har den också och jag tycker det är vackert!!! Så det så:)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)