Dela min passion till nagellack!

söndag 17 juni 2012

Söndagsenkät!

Nailtastic har knåpat ihop en enkät som kan vara rolig att ta del av, so here goes! :)

Hur länge har du varit en nagelnörd?
- Jag har väl varit intresserad av naglar i många år, först hade jag dock mest gelénaglar och gick på salong och fick de fixade. I slutet av 2010 började jag nog bli mer intresserad av mina egna naglar :)

Hur många nagellack har du i din samling?
- Knappt 300st. Fler lär det bli :)

Om du bara fick välja lack från ett märke från och med nu, vilket märke skulle du välja?
- Knepigt! Kanske Zoya för jag kommer så väl överens med deras flaskor, penslar och formula :)

Hur mycket spenderar du på nagellack och nagelvård i snitt varje månad?

- Jag har faktisit inte riktigt koll på detta... mellan tummen och pekfingret är det nog max 1000kr i alla fall. Mer 400-600kr kanske.

Dyraste lacket/lacken i din samling?
- Det är nog Chanel Péridot även fast jag fått den i present.

Vilka är dina lemmings just nu?
- Det finns många! En del indie-lack, typ Enchanted Polish Sour Patch Kid :)

Favoritfinish?

- Svårt... varierar så mycket med humör! Holo's och Duokroma lack i all ära men ett riktigt snyggt skimmerlack går inte av för hackor heller.

Finish du bara inte klarar av?
- Foil och frost är väl inga favoriter direkt.

Vilka nagelvårdsprodukter klarar du dig inte utan?
- OPI Avoplex nail & cuticle oil & Burt's Bees Cuticle Cream.

Vilket lack pryder dina naglar just nu?
- Samma som jag visade tidigare under dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)