Dela min passion till nagellack!

tisdag 3 april 2012

V-gap utan gap

Hade en pluggdejt nu på förmiddagen som blev inställd. Jag är dessutom förkyld men tillräckligt frisk för att inte bara ligga och snora, vad gör man då? Nailart såklart! Det skulle bli en V-gap manikyr med ett litet mellanrum ner till tippen, det misslyckades ganska snabbt. I stället blev det en blandning mellan V-gap och half moon manikyr kan man säga. V-manikyr helt enkelt.
Lacken jag använde till detta var China Glaze Pelican Gray som bakgrund och sedan Color Club Magnetic Force Electro-Midnight. Först tyckte jag att det blev lite plottrigt med både en V-manikyr plus magnetiskt... men nu har jag vant mig och måste säga att jag gillar det! :)

Är ganska roligt med nailart ibland, ska försöka bättra mig och hänga med på Lelas Nailart Sunday lite oftare :)

1 kommentar:

  1. Ser inte alltför lätt ut men det blev coolt. Funderar på om jag ska köpa något magnetiskt lack. Har inte fallit helt för trenden men Color Club kan jag nog tänka mig.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)