Dela min passion till nagellack!

lördag 24 mars 2012

Franken: Vicious Delicious On Acid

(Sambons fick namnge lacket haha ;)). I alla fall! Vet inte hur kul ni tycker att det är att se frankade nagellack? Jag tycker hur som helst att det är ganska roligt! Så nu får ni se min andra flaska som jag blandade till härom veckan. VDoA är en salig blandning av lack och spectraflair, orkar inte rabbla upp just nu men om någon är intresserad kan jag försöka komma ihåg vilja jag använde :)
Som ni ser blev VDoA både duokrom och lite holografisk. Färgen går mest från brun till koppar och lila och den holografiska effekten blev inte jättestark men ändå helt okej och den syntes mer än vad det kom fram på bilderna. Blev riktigt nöjd med denna!

2 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)