Dela min passion till nagellack!

måndag 13 februari 2012

Star Gazer 306

Idag har jag ett blyertsgrått lack att visa er, nämligen Star Gazer 306. Finishen vet jag inte riktigt hur jag ska beskriva... foil kanske? fast ändå inte. Ja jag vet inte. Ni får se bilder i stället :)
Inget spektakulärt direkt, har ett par lack liknande denna. Formulan är helt okej om än lite skir, här har jag tre lager. Torktiden var även den helt okej. Ja jag är väl inte överförtjust direkt men eftersom Star Gazer är så himla billiga är det ändå ett rätt bra lack i sin kategori!

3 kommentarer:

  1. De är inte dumma Star Gazer, särskilt priset :)
    Metallic, skulle jag säga :)

    SvaraRadera
  2. Helt okej men kanske inte enastående fantastiskt.

    SvaraRadera
  3. Cactus: Ja, jag har ju inte så många men de jag har är faktiskt rätt bra får jag säga :)

    Sminkan: Nej den är ju inte speciell på något sätt direkt.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)