Dela min passion till nagellack!

söndag 26 februari 2012

Nya lack från A-England och Dollish Polish

Två paket väntade hemma i Uppsala när flytten var färdig! Tre lack från A-England och fyra från Dollish Polish.
Från vänster: Princess Tears, Saint George och Ascalon
Ja, här ser ni ju vad lacken heter ;)
Toxic Avenger gick verkligen åt som smör när jag beställde lacken. Hade en fullstor flaska i korgen men när jag skulle lägga beställningen hade de hunnit sälja slut så det fick bli en miniflaska tyvärr. Men men, bättre än inget :) Tycker att alla ser riktigt bra ut, är väldigt nyfiken på Toxic Avenger och Zombie Flesh...

Naglarna överlevde flytten också så när som på lite mindre skador. Hade förväntat mig det värsta så jag är nöjd ändå :)

6 kommentarer:

  1. Jag vill också ha Toxic Avenger!

    SvaraRadera
  2. Gah, Toxic Avenger ser ju helt underbar ut! Vill se bilder nuuu! :-D

    SvaraRadera
  3. Åh alla är ju superfina! Men ja, Toxic Avenger stal ju showen lite!

    SvaraRadera
  4. Dollish Polish var nytt för mig, läckra lack och snygga flaskor:) Ser fram emot bilder på dem!

    SvaraRadera
  5. Sminkan: Förstår det! Hoppas att du snart får lägga vantarna på den :)

    Nailtastic: Visst gör den! Ska invänta lite sol bara :)

    Andrea: Jo lite så :)

    Lela: Det är ju ett independentmärke som inte finns hos vanliga etailers. Köpte mina på etsy.com :) tror de inte har någon försäljning öppen nu dock.

    SvaraRadera
  6. Butiken har öppet igen, öppnade idag;) Får kika runt lite närmare där en annan dag.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)