Dela min passion till nagellack!

tisdag 7 februari 2012

OPI Panda-Monium Pink

Gult är fult, rosa är... tja, fint! :) Nu är Panda-Monium Pink inte rakt upp och ner rosa utan mer ljust rosalila, som vissa syrener kan vara. Himla fint är det i alla fall! Känns väldigt feminint, mjukt och vårigt. Passande nog kom det med OPI Hong Kong kollektion som ju var till våren 2010.
Formulan är helt okej, detta är tre tunna lager. Lite tunt och rinnigt men med lagom med lack på penseln så är det fullt hanterbart. Bra torktid med Seche Vite! Creme är väl inte min favoritfinish men ibland kan det vara ganska skönt med något enkelt och okomplicerat som detta :)

2 kommentarer:

  1. Söt, men inte jättespeciell blir mitt omdöme. :-)

    SvaraRadera
  2. Ja det finns ju många lack liknande detta :) jag trivdes i det dock!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)