Dela min passion till nagellack!

lördag 31 december 2011

Star Gazer 305

Gott nytt år! Det här är inte min nyårsmanikyr men ni får se den idag ändå :) Star Gazer 305 är ett duokromt lack som skiftar mellan mestadels lila och blått, men som även har lite röda inslag då och då. Det är oerhört gnistrande och tjusigt!
Det är tyvärr inte fullt lika fint som det är i flaskan tyvärr men ändå ett helt okej duokromt lack även om effekten inte är direkt storslagen. Formulan är helt okej trots att jag fick ett par bubblor här och där samt att lacket klumpade sig lite ibland. Jag behövde tre lager för full täckning och torktiden är så bra som den kan vara i princip! Med tanke på att det bara kostar £2.15 är det ett riktigt bra budgetlack!

3 kommentarer:

  1. Varifrån köper du Star Gazer? Sugen på att testa dem, sett så mycket fint på olika bloggar.

    SvaraRadera
  2. lela: De finns på http://www.glitterstore.co.uk/ :) Hoppas du hittar vad du letar efter!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket:) förmodligen både det jag letar efter och lite till;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)