Dela min passion till nagellack!

fredag 16 december 2011

Wet n' Wild Burgundy Frost

Här kommer ett härligt vampigt lack åt er. Burgundy Frost är ett härligt vinrött lack med mycket skimmer! Tyvärr syns inte solen till och ljuset är riktigt begränsat så bilderna gör inte lacket rättvisa riktigt..
Kanske dags att investera i en dagsljuslampa om inte tomten hinner före ;) någon av er som läser som har erfarenhet av dagsljuslampa som har något tips? För att återgå till lacket då! Burgundy Frost täcker fint med tre lager trots att formulan känns tunn och lite rinnig. Det höll rätt dåligt på mig dock och började flaga redan under första dagen vilket känns som ett litet minus. Annars har jag inget att anmärka!

3 kommentarer:

  1. Väldigt vackert! Jag kan inte få nog av vinröda skimmerlack.

    SvaraRadera
  2. Sminkan: Det är det verkligen!

    Nailtastic: Inte jag heller :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)