Dela min passion till nagellack!

torsdag 29 december 2011

OPI Honk If You Love OPI

Ett annat lack ur OPI Touring America är Honk If You Love OPI. Det är ett mörkt plommonlila cremelack som tydligt ser lila ut i flaskan men det mörknar dock en nyans på naglarna och framstår därför mest som svart tyvärr.
Hade jag haft solljus att fota i hade ni dock fått se den fina lila färgen. Jag tycker dock att kameran är lite väl hård och mest tog upp den som helt kolsvart medan det i verkligheten faktiskt finns en liten lila ton även utan solljus. Inget att anmärka på annars, ett trevligt lack som täcker fint på två lager och torkar fort.

2 kommentarer:

  1. Snyggt men lite väl likt alla andra nästansvarta vampy lack. Fast man kan ju inte annat än älska dem...

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Honk If You Love OPI, men kanske inte riktigt så mycket som jag hade förväntat mig. Då föredrar jag I Brake For Manicures.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)