Dela min passion till nagellack!

tisdag 20 december 2011

LA Girl Metal Pink Steel

Pink Steel är ett tjusigt rosa foillack med bara utmärkta egenskaper, det täcker i princip med ett lager (även om jag använde två), är busenkel att använda och torkar fort som blixten.
LA Girls Metal-serie är ett gäng lack med samma egenskaper som detta. Av någon anledning sträcker jag mig inte efter dem särskilt ofta men de finns där i alla fall. Färgen kanske inte är den mest spännande och unika men jag som är förtjust i rosa tycker att den helt klart är värd att äga :)

2 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen det här lacket, och hela kollektionen är en klar favorit hos mig!

    SvaraRadera
  2. Det är ett superbra lack men du har rätt i att man inte så ofta sträcker sig efter sina LA Girls Metals. Metallic Olive använder jag ofta, den bubblar som del i topp 20, men resten blir inte tillräckligt ofta rastade. undrar varför för det är snygga och bra lack.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)