Dela min passion till nagellack!

måndag 20 augusti 2012

Orly Flicker

Vi fortsätter med ett lack från Orly Fired Up! Flicker gjorde mig positivt överraskad måste jag säga. Det ser rätt fint ut i flaskan men ja, jag tycker nog att det är ännu finare på naglarna! Glödande orangeröd med skimmer. Nyansen ser lite bränd ut om ni förstår vad jag menar? den är verkligen varm och glödande... liknar inget jag har i samlingen.

Jag önskar att jag kunde ta lite solbilder för att visa er skimret ordenligt men tyvärr kommer jag hem lite sent om kvällarna för att hinna med det. Hoppas att ni kan ana det ändå!
Formulan är tunn, skir och något rinnig vilket i kombination med Orlys långa pensel gärna leder till att lacket samlas och droppar om man inte är försiktig. Det såg helt okej ut på två lager men det tredje gjorde det helt täckande och färgen djupnade något.

Hittils har inte Fired Up imponerat på mig särskilt mycket men denna gillar jag! Flicker är favoriten så här långt :)

10 kommentarer:

  1. Jag tyckte också himla mycket om den här färgen och det ser ju fantastiskt ut i solen!

    SvaraRadera
  2. Underbart. Upp på önskelistan.

    SvaraRadera
  3. Jag håller helt med dig! Det är verkligen snyggt!

    SvaraRadera
  4. Är det likt Riveting när det skimrar?

    SvaraRadera
  5. Det här var helt i min stil. Vill ha!

    SvaraRadera
  6. Får för mig att det är så här China Glaze - Electrify skulle sett ut om glittret smälte samman. Eldigt.

    SvaraRadera
  7. Jaha, jag behövde visst ett lack ur kollektionen ändå! Eller två kanske. :o

    SvaraRadera
  8. Mm, riktigt läckert. Glödande varmt, perfekt höstlack.

    SvaraRadera
  9. Nailtastic: Det gör det verkligen!

    Mrs Data: Jag blev faktiskt positivt överraskad.

    Pamsan: Dags för slutet på ditt köpstopp snart? ;)

    Sminkan: Ja visst är det!

    makeupbyblowfish: Nja, Riveting har ju glassflecks som ger ett helt annat intryck och betydligt starkare orange skulle jag säga :)

    Helena: Kan tänka mig det!

    Lela: Verkligen eldigt!

    Chaosophia: Ja, denna och Smolder är nog kollektionens bästa tror jag.

    lady lacquer: Ja! Som höstlöv kan se ut ibland. Underbart.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)