Dela min passion till nagellack!

måndag 29 augusti 2011

Fugly - China Glaze Trendsetter

Trendsetter från China Glaze's Metro kollektion. "Fugly" - "fun and ugly" eller bara "fucking ugly" helt enkelt? Ingen aning. Lite udda färg är det kan man ju konstatera och den fungerade inge vidare tillsammans med min hudton vilket gav mig hummerhänder deluxe. Men hey! Hoppet var inte helt ute för jag gick från "varför i hela friden köpte jag denna för?" till att tycka att det kanske inte var så dumt ändå efter några timmar. 

Om jag minns rätt hade jag 2 lager och lacket torkade fort men lite tjockt och inte helt hundra formula. Har några olivgröna lack i min samling, men inget i den här senapsgulgröna ligan... detta lack liknar inget annat lack i min samling helt klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)