Dela min passion till nagellack!

måndag 29 augusti 2011

En ny blogg i nagellacksvärlden

Ibland behövs en ventil! I stället för att tråka ut nära och kära med mitt lackintresse i tid och otid delar jag med mig här, förhoppningsvis hittar några likasinnade hit och kanske kan jag inspirera till nya lack att lägga till önskelistan!

Varför inte inviga bloggen med en av mina absoluta favoritfärger, lila? Närmare bestämt Purple panic från China Glaze. Jag har en förkärlek till neonlack och även om detta inte är det mest skrikande du kan ha på naglarna är det inte långt ifrån.


Är en tid sedan jag tog bilderna ovan och ärligt talat minns jag inte hur många lager, tror inte att det är lika skirt som lacken i China Glaze's poolside kollektion, men nog inte det mest opaka lacket heller. Snabb torktid kan jag dock minnas och det torkar ju matt som en sann neon och kräver sitt topplack för att komma helt till sin rätt!

Den som gillar neoner och lila borde ha denna i sin samling, helt klart!

4 kommentarer:

  1. Vad kul med en ny blogg. Välkommen till denna världen. :) Lägger upp dig på min länklista direkt.

    SvaraRadera
  2. Denna har jag också tänkt på att köpa, men det har inte blivit av. I alla fall så är det skönt med någon annan som också gillar rosa. Nu var ju detta lila, men jag såg på ett annat inlägg att du var svag för rosa. Det är fasiken ovanligt i nagellacksvärlden. Jag har blivit beskylld för att vara blyg bara för att jag föredrar rosa naglar framför blå. Tänka sig...

    SvaraRadera
  3. Sarah! Jag har också tänkt på att det är ovanligt med nagelfolk som gillar rosa :) Men denna är hur som helst helt underbar! Jag tycker absolut att den är värd att äga! Och välkommen hit :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)