Dela min passion till nagellack!

fredag 17 februari 2012

OPI DS Coronation

Fredag igen!? Veckorna flyger fram. Nästa helg tar jag mitt pick och pack och flyttar till Uppsala! Hur det ska gå med mina stackars naglar återstår att se, jag ska i alla fall fila ner dem lite i förebyggande syfte. Flytt och naglar känns inte som någon bra kombination direkt...

Hur som helst! Fredag är ju synonymt med holo nu förtiden tack vare Skimmerskuggan. OPI DS Coronation är inte holografisk som i att det bildas linjära regnbågar, det är dock fullt med smått holografiskt glitter som i alla fall gör sitt bästa för att försöka skapa regnbågar. Det når dock inte hela vägen fram, men fint är det!
Det är rätt skirt och kräver tre lager för att bli täckande. Formulan är trevlig, flyter på utan ansträngning och torkar normalfort. Första lagret ser väldigt skirt ut men det bygger på rätt bra :) I och med att det är skirt skulle det kanske kunna fungera bra som överlack för att skapa lite extra bling, det har jag dock inte testat än. I skuggan försvinner allt bling och blir rätt tråkigt och diskret, men det är rätt okej ibland det också!

5 kommentarer:

  1. De snyggaste bilder jag någonsin sett på det här lacket!

    SvaraRadera
  2. Sminkan: Men vad snällt av dig :) Tack så mycket!

    Annie: Ja den är rätt fin.

    roxcat: visst gör den?

    Nailtastic: Kan bara hålla med :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)