Dela min passion till nagellack!

onsdag 16 november 2011

Models Own Aqua Violet

Aqua Violet överraskade mig på ett positivt sätt, det är absolut fint i flaskan men jag blev inte så imponerad. På naglarna däremot! Vackert med skiftningar mellan ljusblått och lila och ett underbart skimmer som jag lyckades fånga med några svaga novembersolstrålar.
Upplevde detta som mer skirt än de andra lacken ur Beetlejuice som jag har visat innan, detta är tre ganska flödiga lager och någon nagel hade fortfarande en antydan till något kalt parti. Jag bar dock detta i en kort stund så jag brydde mig inte om att lägga till ett fjärde lager utan detta fick duga. Jag kan därför inte heller säga något om torktiden men jag skulle tro att det är ungefär som de andra lacken ur Beetlejuice, alltså helt okej. Fantastiskt vackert är det hur som helst och helt klart värt att äga trots att det är lite på den skira sidan :)

2 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)