Dela min passion till nagellack!

lördag 12 november 2011

Layering med Nfu Oh 39

När jag har dåligt med fantasi vad gäller nagellack eller känner mig oinspirerad brukar det då och då sluta med att jag bär flakies av någon form. Nu i veckan hade jag en sån dag och det blev Orly Liquid Vinyl med två lager Nfu Oh 39.
Passar också lite med i "beetlejuice"-temat kan jag tycka ;) Så vackert med de gröna och blåa skiftningarna. Underbart är det i alla fall och kräver ju ingen ansträngning heller, varken att applicera eller ta bort. För mig smälter de bara bort när man ska ta bort lacket sen, tänk om glitter också var så sammarbetsvilligt!

2 kommentarer:

  1. Skrev jag ingen kommentar igår? Hm... Ja, det är snyggt på dina bilder. Flakelack är ofta snyggt på bilder men jag blir sällan förtjust när jag själv bär det. Konstigt det där...

    SvaraRadera
  2. Nfu Oh verkar ha så många snygga layeringlack, detta inget undantag! Habegäret blir bara större och större, snart dags att göra en första beställning på dessa sköningar.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det uppskattas väldigt mycket! Svarar så gött jag hinner i kommentatorsfältet :)